Szukaj

Częste pytania

- papeteria ślubna -

1. Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć za pomocą sklepu internetowego (dokładną instrukcję krok po kroku znajdziesz w zakładce „Jak kupować?”) lub przez e-mail. W wiadomości napisz nam, które zaproszenia chcesz zamówić, podaj ilość a także wszelkie informacje, jakie chcesz nam przekazać. Z naszej strony otrzymasz fakturę pro-formę, którą będziesz mógł opłacić za pomocą przelewu.

2. Czy można zmienić treść zaproszeń?
Tak, treść na zaproszeniu oraz dodatkowych bilecikach może być dowolna.

3. Czy posiadają Państwo jakieś gotowe przykłady treści zaproszeń?
Tak, przykładowe treści są dostępne w zakładce: "Teksty na zaproszenia ślubne".

4. Czy można wybrać różne treści zaproszeń, np. inne dla gości a inne dla rodziców?
Tak, wystarczy podać nam taką informację za pomocą pola Podaj własną treść zaproszenia/ powiadomienia/ wesela przy wybieraniu produktu przez sklep internetowy albo przesłać ją na nasz e-mail po złożeniu zamówienia.

5. Jak przesłać własną treść zaproszenia?
Własną treść zaproszenia oraz listę gości można załączyć już w momencie wybierania produktu. Treść należy wpisać w polu Podaj własną treść zaproszenia/ powiadomienia/ wesela natomiast listę gości wgrać za pomocą przycisku Wybierz plik. Możesz również najpierw złożyć zamówienie a tekst z listą gości dosłać nam na nasz e-mail proxyart.office@gmail.com. Pomocne informacje na temat jak przygotować i przesłać informacje dotyczące zamówienia znajdziesz tutaj

6. Czy mogę wprowadzić zmiany w projekcie?
Tak, jeśli zmiany nie są duże to możemy je uwzględnić. Wystarczy, że w wiadomości e-mail napiszesz nam w podpunktach jakie zmiany mamy nanieść. Poprawki te nie będą dodatkowo płatne. Jeśli jednak zmiany będą znaczące, to taki projekt będzie traktowany jako „Projekt indywidualny”, który jest dodatkowo płatny.

7. Czy będzie możliwość wglądu w projekt zaproszenia przed wydrukowaniem?
Tak, wszystkie zaproszenia przed wydrukowaniem są wysyłane do sprawdzenia i akceptacji.

8. Czym jest personalizacja zaproszenia?
Personalizacja zaproszenia polega na wydrukowaniu imion i nazwisk gości bezpośrednio na zaproszeniach dostępnych w naszym sklepie internetowym.

9. Czy personalizacja jest dodatkowo płatna?
Nie, za personalizację zaproszeń nie jest pobierana dodatkowa opłata.

10. Czym jest projekt indywidualny?
Projekt indywidualny to wzór zaproszenia tworzony specjalnie dla Was, którego nie znajdziesz na naszym sklepie internetowym.

11. Czy projekt indywidualny jest dodatkowo płatny?
Tak, jest to usługa dodatkowo płatna. Więcej na ten temat przeczytasz w zakładce „Projekt indywidualny”.

12. Czym są puste zaproszenia?
Zaproszenia puste to takie na których nie drukuje się imion i nazwisk gości. Zamiast nich pole to zostawia się wykropkowane. Zamawia się je po to, aby można było je wypisać w ostatniej chwili, kiedy nie ma już czasu na dodrukowanie zaproszeń.

13. Jak zamówić część pustych zaproszeń a część personalizowanych?
Możesz dokonać tego za pomocą sklepu internetowego. Wystarczy na stronie produktu dla opcji Personalizacja zaproszenia – wybrać Tak, wskazać ilość zaproszeń, które mają posiadać personalizację i dodać produkt do koszyka. Następnie zmienić opcje Personalizacja zaproszenia – na Nie (puste), wskazać ilość i dodać kolejny produkt do koszyka.

14. Jaka jest różnica między zawiadomieniem a zaproszeniem?
Zaproszenie informuje gości o miejscu ślubu oraz o przyjęciu weselnym, natomiast zawiadomienie zawiera jedynie informację na temat samego ślubu. Zawiadomienia najczęściej daje się dalszej rodzinie, sąsiadom czy znajomym z pracy.

15. Czy można zamówić zawiadomienia?
Tak, każde zaproszenie można zamienić na zawiadomienie. Jeśli chcesz zmienić treść zaproszenia na zawiadomienie poinformuj nas o tym wysyłając nam e-mail lub wpisz tekst zawiadomienia w polu Podaj własną treść zaproszenia/ powiadomienia/ wesela.

16. Jaka jest minimalna ilość zamawianych zaproszeń?
Minimalna ilość określona jest indywidualnie pod każdym produktem na jego stronie.

17. Czy mogę złożyć zamówienie na mniejszą ilość niż podane jest na stronie produktu?
Tak, ale wiąże się to z dodatkową opłatą za małe zamówienie. Więcej na ten temat przeczytasz w zakładce „Małe zamówienie”.

18. Czy mogę zamówić próbkę zaproszenia?
Tak. Jeśli chcesz zamówić jedną bądź kilka próbek zaproszeń skontaktuj się z nami (proxyart.office@gmail.com) celem ustalenia kosztów i czasu realizacji.

19. Czy wysyłacie paczki za granicę?
Nie. Wysyłki realizowane są tylko na terenie Polski.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj