Szukaj

Jak kupować?

Jeśli nie wiesz jak zamówić zaproszenia i dodatki ślubne, ten krótki przewodnik krok po kroku wyjaśni Ci jak to zrobić.

Gdy już znajdziesz produkt, który chcesz zamówić zapoznaj się z jego opisem, terminem realizacji oraz minimalną ilością zamówienia.

  • Jeśli interesuje Cię mniejsza ilość niż podane minimum, przeczytaj informacją na temat mniejszego zamówienia.
  • W przypadku zamówienia niespełniającego wymaganego minimum i braku opłaty za mniejsze zamówienie, istnieje możliwość anulowania go przez administratora sklepu.

Przy każdym produkcie masz do wyboru opcje wpływające na jego cenę i wygląd.

  • W naszej pracowni personalizacja gości jest wliczona w cenę. Jeśli potrzebujesz "pustych" zaproszeń /winietek, przy personalizacji wybierz opcję -Nie.
  • Pamiętaj, pliki z listą gości należy przesłać już w odmienionej formie. Jeśli nie wiesz jak poprawnie przygotować taki plik, skorzystaj z naszej instrukcji.
  • Aby ułatwić Ci wybór treści opracowałyśmy gotowe szablony tekstów na zaproszenia, powiadomienia, informacje o weselu. Istnieje również możliwość przesłania nam własnej treści.

Można to zrobić za pomocą okienka tekstowego "Podaj własną treść" lub wysłać nam na adres e-mail w trakcie podawania specyfikacji zamówienia.

Po dodaniu produktów do koszyka kliknij w przycisk ZAMAWIAM. Przejdź do podsumowania, uzupełnij dane do wysyłki, wybierz sposób dostawy i dokonaj płatności.

  • Na etapie składania zamówienia zapoznaj się z regulaminem i polityką prywatności sklepu.
  • Wyraź zgodę na spełnienie świadczenia w postaci druku spersonalizowanej papeterii ślubnej. Brak takiej zgody spowoduje odwleczenie realizacji zamówienia do czasu minięcia terminu 14 dni.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb. Wszystkie produkty z działu papeterii ślubnej wykonywane są na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu. Tak więc nie ma możliwości zwrotu (nie dotyczy zwrotów reklamacyjnych) zakupionych towarów.

Na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail otrzymasz wszystkie informacje, w jaki sposób przesłać do nas wytyczne projektu, listę gości oraz dodatkowe informacje.

  • Po zaksięgowaniu płatności i otrzymaniu informacji zwrotnej ze wszystkimi wytycznymi dotyczącymi wygładu projektu, przystąpimy do jego przygotowania.
  • Gdy ostateczny wygląd zostanie zaakceptowany nastąpi realizacja zamówienia.

Przy każdym projekcie z działu papeterii podany jest czas realizacji. Jest to czas liczony od dnia następnego po otrzymaniu przez nas Twojej akceptacji. Błędne jest myślenie, że jest to termin naliczany od dnia złożenia zamówienia w sklepie.

  • Pamiętaj, że po zaakceptowaniu projektu następuje moment druku i nie ma już na tym etapie możliwości wprowadzania zmian. Upewnij się, czy wszystko się zgadza. Sprawdź błędy, przelicz ilości i pamiętaj o "pustych" zaproszeniach/winietkach, które zawsze możesz sama uzupełnić na wypadek gdyby na Twojej liście gości znalazły się nowe nazwiska.

Kidy zamówienie zostanie spakowane otrzymasz od nas informację o nadaniu paczki. W zależności od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy, termin wysyłki może zająć od jednego do kilku dni.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj